Ali mi izdelki Herbalife škodijo?

Ne, izdelki Herbalife vam ne škodijo. Pravzaprav izdelke Herbalife uporabljajo milijoni ljudi po vsem svetu. V letu 2020 so uporabniki vsak dan spili 5,3 milijona napitkov Formula 1 Herbalife za nadomestni obrok. Naši izdelki so zasnovani s sestavinami iz naravnih virov, kot so soja, grah, laneno seme, oves in aloje vera. Poleg tega so nekatere sestavine bogate z raznimi mikrohranili, kot so na primer magnezij ter vitamini C, D in E.

Svoje izdelke, kot je nadomestni obrok Formula 1, zasnujemo tako, da vašemu telesu zagotavljajo pravo ravnovesje poglavitnih hranil. Naši izdelki najbolje delujejo, če so vključeni v uravnoteženo in raznovrstno prehrano ter so del zdravega in aktivnega življenjskega sloga. Sestavine, ki jih uporabljamo, so naravnega izvora in združene v ustreznih kombinacijah, da ustrezajo naši prehranski filozofiji. Če niste prepričani, kje začeti, vam lahko naši neodvisni Distributerji pomagajo izbrati izdelke, ki ustrezajo vašim potrebam.

Na več kot 90 trgih, na katerih delujemo, upoštevamo najzahtevnejše standarde kakovosti v prehranski industriji. Naši sistemi za nadzor kakovosti so skrbno nadzorovani, s čimer zagotavljamo skladnost z vsemi vladnimi pravili in predpisi. Zavezanost Herbalifa k varnosti potrošnikov se začne že pri zasnovi izdelka in se strogo ohranja v celotnem življenjskem ciklu vsakega izdelka.

Naša ekipa strokovnjakov spoštuje najvišje standarde za znanstvena dognanja v zvezi z izdelki in za varnost izdelkov. Za vse postopke se uporabljajo smernice za znanstvena dognanja v zvezi z izdelki in za varnost izdelkov, na podlagi katerih se vrednoti varnost izdelkov Herbalife za notranjo prehrano. 

Ta celoviti dokument zajema postopek za vrednotenje varnosti vseh sestavin Herbalifa. Poleg tega se stalno pregleduje in posodablja v skladu z znanstvenimi dognanji in predpisi v zvezi z vrednotenjem varnosti živil in prehranskih dopolnil, na primer:

  • smernice Evropske agencije za varnost hrane (EFSA) za predložitev informacij za vrednotenje aditivov za živila,
  • nasveti znanstvenega sodelovanja ESCO o smernicah agencije EFSA za vrednotenje varnosti rastlinskih snovi in rastlinskih pripravkov, namenjenih za uporabo kot prehranska dopolnila, ki temeljijo na dejanskih primerih,
  • smernice agencije EFSA o vrednotenju varnosti rastlinskih snovi in rastlinskih pripravkov, namenjenih za uporabo kot prehranska dopolnila, in
  • osnutek smernic agencije EFSA o pripravi in predstavitvi vloge za odobritev novega živila,
  • končni pravilnik ameriške agencije FDA o snoveh, ki so splošno priznane kot varne.

Herbalife je vložil več kot 300 milijonov ameriških dolarjev v programe za proizvodnjo in zagotavljanje kakovosti, s čimer zagotovimo, da lahko strankam po vsem svetu ponujamo najboljše izdelke. Naši sistemi za nadzor kakovosti so edinstveni v panogi, poleg tega nenehno preizkušamo svoje izdelke, od sestavin do končnega izdelka. Izdelki morajo uspešno prestati zahtevni protokol, s čimer zagotovimo, da ustrezajo standardom kakovosti.

 

Kako Herbalife preskuša svoje izdelke? 

Herbalife vse izdelke preskuša interno in prek neodvisnih certifikacijskih organizacij ter tako preveri skladnost z regulativnimi smernicami. Preskušamo, znova preskušamo in nato še enkrat preskušamo.

V vsaki od naših glavnih regij imamo centre za raziskave in razvoj: te so Severna Amerika, Južna Amerika, Evropa, Kitajska, azijsko-pacifiška regija in Indija. Sodelujemo z našimi sodelavci in ekipo znanstvenikov po vsem svetu, da bi razumeli in upravljali prednostne naloge za nove izdelke. 

»Kot vodja našega svetovnega oddelka za raziskave in razvoj imam zahtevno in vznemirljivo delo: z ekipo si prizadevamo zagotoviti kontinuiteto in rast poslovanja z znanstvenimi raziskavami ter razvojem in izpopolnjevanjem naših visokokakovostnih izdelkov.« – Michael Yatcilla, višji podpredsednik za raziskave in razvoj 

  • Vsi naši laboratoriji za nadzor kakovosti delujejo v skladu z dobrimi laboratorijskimi praksami in akreditacijskimi protokoli za ISO 17025.
  • Organizacija NSF, mednarodne strateške registracije, je vsem našim obratom podelila certifikat za dobre proizvodne prakse in za dobre proizvodne prakse za registracijo športnih objektov.
  • Naši najsodobnejši proizvodni obrati imajo vsak svoj laboratorij, ki je skladen z veljavnimi dobrimi proizvodnimi praksami.

 

Kakšna je zaveza Herbalifa potrošnikom glede kakovosti?

Herbalife se zavzema za odprt dialog med strankami in njihovimi zdravniki. To je ključni element pri zagotavljanju varnosti potrošnikov. Varnost potrošnikov po vsem svetu pomaga olajšati te pogovore tako, da je naše osebje za zdravje in varnost na voljo za posvetovanje z vsemi ponudniki zdravstvenih storitev.

»Naš program za zagotavljanje varnosti, ki je vodilni v panogi, vključuje napredno tehnologijo in obsežne analitične metode nadzora, ki nam pomagajo, da povratne informacije potrošnikov spremenimo v znanje.

Tako so lahko potrošniki prepričani, saj vedo, da je vse, kar počnemo, namenjeno ustvarjanju informiranih izkušenj pri uporabi izdelkov, izobraževalnih orodij in gradiv o varnosti prehrane, zanesljivih protokolov za zmanjševanje tveganja in seveda dobrega upravljanja izdelkov z upoštevanjem vseh predpisov o varnosti potrošnikov po vsem svetu.« Kristy Appelhans, MSRA, NMD, podpredsednica za varnost potrošnikov po vsem svetu

Ekipa Herbalifa za varnost potrošnikov po vsem svetu z veseljem odgovori na vsa vprašanja, povezana z izdelki, ki jih imajo zdravniki. Na primer ali so morda primerni za uporabo za stranke z nekaterimi prehranskimi omejitvami ali drugimi specifičnimi zdravstvenimi vidiki. Zdravniki nam lahko neposredno pišejo na e-naslov gcs@herbalife.com.

 

Vir vsebine: https://www.herbalife.co.uk/faq/is-herbalife-bad-for-me/.